Monday diary


Kl. 07:07 |
  Denna måndag började på bästa sätt, Tilde sov i sin säng i sitt rum hela natten, utan ett knyst. Jag kommer inte i håg sist det hände. Jag antar att hon var så himla trött efter allt bus och lek i Hudiksvall :-) Måndag i dag och en ny vecka är här. I dag har jag tid hos frisör för klipp och färg och jag är så himla sugen på att bli ljusare i håret. Jag vet inte hur länge jag har varit brunett och nu är det dags för en förändring! Vi får väl se vad frisören kan åstadkomma men åt det ljusare håller blir det i alla fall. I kväll blir det jobb och det känns faktiskt bra efter två dagars ledighet. När jag kollar på schemat mitt så har jag bara kvar sju pass kvar till något vi har sett fram emot väldigt länge.  

large

Denna blonda nyans tycker jag är så fin. Nu är det ju helt omöjligt att åstakomma efter bara en färgning, men kanske ett slutresultat att satsa på ? För er som inte vet så hade jag en blond period för ca 7-8 år sedan och oj vad jag trivdes :-)

Nu blir det frukost och sedan är det dags att göra mig ordning!

 




Kommentarer
nikita

åh va skönt, ett frisörbesök skulle behövas här med!
men det får bli senare..

sv: neej inget syns genom det frostade glaset, var de som var så bra tyckte jag =)
inte så dyra är dessa garderober heller, 2195 för en 100cm med dessa dörrar.




Kom ihåg mig?