Min dag


Kl. 23:08 |


20130505-225119.jpg
Phuuuu! Hemma för någon timme sedan efter ett Kvällspass på jobbet. Nu är jag verkligen i gång och det känns som om jag aldrig varit borta.

20130505-225208.jpg
Innan jag började jobbet följde jag med J och träna. Besökte den nya crossfit boxen i stan, Raw fitness! Jag körde benböj och frivändningar men mest bara teknik. Mycket nyttigt för mig och äntligen har jag kommit över min rädsla för ordentligt djupa benböj med stång på axlarna. Förut tränade vi jämt tillsammans så det var riktigt kul faktiskt :-)
Nu ska jag krypa ner bredvid det allra käraste jag har och sova några timmar. Nästan så jag jublade när hon vaknade nu och ville komma in ;-) Natti natt!




Kommentarer
Camilla

Hur känns det att börja jobba igen? Har förstått att du jobbar inom vården. Vilken avdelning jobbar du på? Har sökt plats åt min Lill skrutta idag till i början av september känns som en stor klump i magen hoppas hon får plats med stora syster då skulle det kännas lite bättre iaf. När har ni tänkt att Tilde ska börja på dagis?

Svar: Det är blandade känslor. Tycker att året har gått så himla fort att det inte känns som om jag har varit borta från jobbet. Känns som om jag missar massa tid med Tilde men försöker att tänka att hon behöver tid med sin pappa också och då går det lite lättare :-) Vi ska skola in Tilde sista veckan i augusti så vi båda börjar jobba i sep. Har inte hört någon än om vi fått plats men det beskedet borde ju komma snart ? Håller tummarna att ni får på samma!!

Jag är sjuksköterska och jobbar på AVA :-)

Ha en fin dag i värmen :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?