Espadrillos


Kl. 15:46 |

Hej på er!

I sommar vill jag gå runt i låga Espadrillos, de ser ju så himla sköna ut och så sommrig. Eller hur ? Hittade dessa hos Ellos som finns i massa olika färger och kostar endast 99 :- styck. Vore inte de oranga snygga ? :-D

60-1213Just nu pågår det middagsfix här hemma. Kycklingsallad står på menyn med ägg. Mums! I dag är det torsdag och det innebär träning för J och nattning av Tilde för min del. När hon har somnat ska jag gosa ner mig i soffan och försöka se i kapp något avsnitt av Greys. Jag har helt missat den senaste säsongen!





Kommentarer
Malin ☆

Supersnygga och toppenpris ju, slå till :D

Puss!

Svar: Så synd att de inte går att prova innan köpet. Men det är ju enkelt att skicka tillbaka om de skulle sitta tokigt :-D hihi PUSS!
Sarasdiary

Carolina

Hej Sara! Hoppas att allt e bra med er. Är oxå sugen på att köpa ett par espadrillos i sommar. Tycker även att Eurosko har fina att erbjuda. Dem du hittade på Ellos, bra fynd & snygga! Trevlig helg, ta hand om dig å familjen! kram

Svar: Tack detsamma :-)

Ja visst var de snygga? Synd vi inte kan prova innan köpet bara :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?