En lördag i min smak!


Kl. 19:39 |
God kväll bloggisar! Hoppas ni har haft en mysig lördag, det har vi! I dag har vi farit runt på loppisar, varit en sväng på birsta, hälsat på vänner och fixat lite hemma. Tilde har busat med farmor sin i några timmar och vi har fikat. En underbar ledig lördag precis i min smak med min lilla familj ♥ Nu är Tilde nattad, vi har tänt upp lite ljus, hällt upp glaset med lite vin och ska nu komma överens om vilken film vi ska se ;-) Har ni någon ni kan rekommendera ? Hur som helst blir det en tidig kväll eftersom det är min tur att stiga upp med Tilde i morgon bitti och sedan ska vi åka och träna tillsammans innan jag börjar jobba.

CSC_0534

Jag vet inte hur många ljusstakar av Iittala Festivo jag har, men jag älskar dem! Ett blocketfynd för något år sedan :-D 





Kommentarer
Pauline

Det låter som en riktig toppendag! Hoppas ni får en mysig kväll och att ni hittar någon bra film att titta på. Själv tycker jag gangster squad är riktigt bra, såg den igår.

Kram kram

Svar: Tack finaste du!

Den filmen så vi förra veckan, SÅ bra och han är ju så snygg :-) hihi
Sarasdiary

Enfrusdagar

Kul!
Jag gillar också dagar med mycket på gång. Då blir det inte så långrandigt att bara gå och dra.

Svar: Exakt :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?