En bra ledig dag


Kl. 21:35 |
I morse nämnde jag för er att jag skulle i väg på en behandling och äntligen var det dags att utnyttja presentkortet för en lyxig fotvårds behandling hos Mariellés. Nu har ju inte jag några problemfötter utan mina är väldigt mjuka och inte besväras jag av några förhårdnader. Men det var så skönt ändå. Jag fick lite extra massage och hon överöste mina fötter med något som heter Nagelgodis. Jag valde ett lack i färgen korall och den fick jag så klart med mig hem. Därefter mötte jag upp J & T för en lunch på 1891 och vi avsluta med lite shopping. Ska visa er, kanske i morgon!

IMG_0736

Nu ska jag slå igen här och försöka sova lite. Veckan som kommer innehåller fyra arbetsdagar och två möten. Har jag nämnt att jag börjat räkna ner till semestern ? ;-)





Kommentarer
Malin ☆

Låter som en helmysig dag vännen! Det var du värd <3

Puss!

Svar: TACK <3
Sarasdiary




Kom ihåg mig?