Äntligen ett par nya joggingskor!


Kl. 10:37 |

Mina joggingskor har länge sjungit på sista versen och nu äntligen är ett par nya på väg hem till mig. Dock beställde jag hem ett par andra men de får åka tillbaka då de inte alls satt bra på min fot. Till min glädje är skorna nedan på kampanjpris hos sportamore och det blir dina för halva priset, de flesta storlekar finns kvar. Jag har ett par liknande och har aldrig haft ett par skönare skor. Och eftersom jag snart kommer promenera en h.e.l del behöver jag ett par nya! ;-)

886915304606_sportamore_001

Sportamore firar 3 år och med koden B-DAY får du 20 % på HELA sortimentet (förutom redan nedsatta varor).





Kommentarer
michaela ♥

hoppsan. nu råkade jag också klicka hem ett par..tack för tips! blev ett par tights också när jag ändå var igång, toppen med lite rabatt :)

kraaam och glad fredag på dig!

Svar: Hihi, hoppsan :-D

Hoppas du blir nöjd! Berätta gärna :-)
Sarasdiary

Malin

Snygga!
Nu har jag varit i kontakt med en pt online, det blev inte Olga utan en tjej som heter Danijela Hodges. Har inte startat en men snart så ☺

Svar: Lycka till!!! Vad kul!

:-)
Sarasdiary

Eleni

Tack för tipset. Är också i stort behov så har klickat hem ett par jag med :) Trevlig helg!

Svar: Varsågod :-)

Hoppas de passar bra! Kramis
Sarasdiary

Jeanette (Sundsvall)

Snygga! Behöver nya och blev sugen att beställa dessa. Men visst är Free Run2 ganska nära en barfotasko? Undrar hur de är till promenader....??

Svar: Jag kommer använda mina till att både springa och promenera i :-)

Längtar till de kommer så jag kan börja använda :-D
Sarasdiary

Carolina - mamma till två

Men så snygga!! Köpte precis nya löparskor jag också, men det blev ett par från Asics.. När jag går använde jag EasyTones. :-)

Svar: Asics ska ju också vara grym :-) Easytones har jag aldrig provat! Hihi
Sarasdiary

Camilla

Tack för tipset Sara. Hihi har beställt hem ett par jag med då jag också är i stort behov av ett par. Då jag fortfarande är ute och går i mina stora vinterkängor valldigt varmt och obekvämt för den här årstiden:-) Blev dock lite osäker på storleken då de flesta skriver att dem är små hur upplever du dem?

Svar: Vad kul Camilla!

Jag har inte fått mina än, hoppas de kommer i morgon :-) hoppas de passar!

Kram
Sarasdiary




Kom ihåg mig?