1års-kalas


Kl. 15:45 |

I dag har jag och Tilde varit och firat våran vän Charles som har fyllt år. Vi passade även på att gratta Wilma som också fyllt 1 år. En riktigt mysig eftermiddag med massa bus, kaffe och tårta!

bild-68

Tildes klänning/tunika är från me&i och är en födelsedagspresent av hennes mormor. Jag vet att ni är några som är nyfiken på vad Tilde fick då hon fyllde år och ett inlägg om det kommer :-)

Nu ligger Tilde och sover men borde vakna vilken minut som helst.Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte riktigt, kanske åker vi iväg och köper den där kameran som jag så länge velat ha ? En sak som är säker är att det blir en tidig kväll för mig eftersom jag ska befinna mig på jobbet i morgon bitti 06.45!





Kommentarer
Sandra

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Söta Tilde :) ha en bra jobbhelg. själv ska jag och 3 kompisar om en stund ner på Biteline och käka :) kram

Sandra

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Söta Tilde :) hoppas du har en bra jobbhelg. själv har jag nyss kommit hem, har varit på biteline och käkat med några kompisar :) kram




Kom ihåg mig?