Torsdag kväll


Kl. 19:07 |
God kväll fina ni! Tilde är nattad, mannen är och tränar och jag har precis slagit mig ner i soffan med fötterna på bordet och ska börja slurpa på mitt nya te. Champagne te från NK! Denna gång fick det röda följa med hem. Det doftar ljuvligt så det borde smaka bra också :-) Som ni ser har det kommit upp lite påskpynt här hemma, visst är det för tidigt ? Men jag kunde inte låta bli att shoppa de söta påskäggen hos Åhléns, och sen de rosa körsbärskvistarna gick ju inte heller att motstå! Så fina så fina :-) Nej, nu ska jag logga ut här och NJUTA tystheten här hemma. DSC_0415




Kommentarer

härligt pynt! tycker gott man kan börja i god tid..känns så vårigt och förgglatt med påsk så det skadar ju inte ;)

Svar: hihi, för en gångs skull är jag "tidig" hihi:-D
Sarasdiary

Nina

Jag har varit sugen på att köpa påskägg för godis redan men surat för att de inte haft några "puss"-ägg kvar från alla hjärtans :(

Ett supergott grönt te som du borde slinka in på Ido och köpa nästa gång du passerar när du varit till Pirum Parum är Goji/Havtorn!

Svar: Tack för tips! Det ska jag testa :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?