Promenad&Frysta körsbär


Kl. 16:30 |
Hej på er! Äntligen sover Tilde lite. Tanken var att hon skulle sova under promenaden med Malin & Jolie men icke. Så klart hon ville höra oss prata, kan ju missa något. Eller hur ;-) Malin hade kameran med sig så kika in hos henne under kvällen! Jag tror jag fastnade på en bild. Skogsmulle! Har ni testat frysta körsbär ? Om inte så måste ni, så gott! Bara för en liten stund sedan åt jag 50 gram frysta körsbär tillsammans med två ägg, perfekt mellanmål som går snabbt att fixa. I bland brukar jag äta tillsammans med kvarg och ringla lite honung över, det är också riktigt gott :-) Ett tips är också att frysa in som isbitar så blir vattnet lite uppiffat. DSC_0370





Kommentarer
Malin ☆

Åh, näe, jag vispar bara "som vanligt" :D Får testa att mixa nästa gång och se om jag ser nån skillnad, hihi!

Tack för idag gumman <3
Puss!

Och nej, inte skogsmulle, SPORTIG tycker jag :D Fiiiiiina du!

Malin

Ja jag älskar frysta körsbär, har de ofta i frukost gröten

Svar: Det måste jag testa! Tack för tips :-)
Trevlig helg
Sarasdiary




Kom ihåg mig?