Påskdagen


Kl. 10:54 |
Hej bloggisar! Hoppas ni har haft ett riktigt mysigt påskfirande. Förresten, firar ni påsk? Vårat påskfirande är inget märkvärdigt egentligen men det är väl mest för att samla familjen och ses och äta god påskbuffé. Ungefär samma som vid jul och midsommar. Jag har haft turen att både hunnit att fira med min familj nere i Hudiksvall och med Johans familj här uppe så jag är riktigt nöjd. Fick ni något påskägg ? Jag fick två välfyllda, vilket jag inte alls hade räknat med så TACK! Ska visa er sedan.

DSC_0436

Just nu har vi underbara fina rosa tulpaner på köksbordet. De har även sällskap av fina påskliljor som precis har blommat. Så vackert.

Önskar er en härlig påskdag. Här i Sundsvall skiner solen för fullt så vi ska strax klä på oss och kila ut!





Kommentarer
Hanna

Barnen får påskägg, annars firar vi inte något särskilt.

Sandra

Ne inget märkvärdigt här heller. utgång på fredagen, sen va min familj hit på lördagen och vi stroasde runt på birsta några timmar sen på kvällen så käkade vi på Invito :) hoppas du hade det trevligt i Hudiksvall och att det va trevligt hos svärföräldrarna :) kram

Svar: Mysigt med besök av familjen :-) och en sväng på birsta är ju aldrig fel! Hihi

Hoppas du får en fin vecka :-) Kramis
Sarasdiary




Kom ihåg mig?