På klänningsjakt!


Kl. 18:10 |
Vi har snart en 1 åring här hemma och jag har börjat kika runt lite för förberedelser. Jag har inte bestämt än hur ett års kalaset kommer vara, men jag tror det bara blir för familjen. Våra närmaste. Det blir ju annat sen när Tilde blir äldre och då blir det givetvis ett barnkalas. Tilde måste ju så klart ha en fin klänning dagen till ära och denna från MEXX gillar jag. Tycker den är fin med volangerna och sen är den ju lila. Lila som Tilde är så fin i.

Senast överförda17

Klänning från MEXX och strumpbyxor från Lundmyr of sweden. Finns att klicka hem bl.a hos Babyshop!

Om ni vet av en eller flera söta klänningar i storlek 80 så lämna gärna en länk i kommentarsfältet.





Kommentarer
Ida

Pompdelux har superfina klänningar! Zara, Next. :-)

Emelie

Men så fin! Jag vill mä ha en sån :).

Carolina

Sötaste strumpbyxorna! Och så fin klänning också..




Kom ihåg mig?