Monday diary


Kl. 08:12 |
God morgon! Frukost är i magarna och vi ska snart göra oss redo för att åka i väg till gymmet. Jag och Tilde är ensam hela veckan vilket betyder att hon kommer få följa med till gymmet varje dag och därför kommer träningen att läggas på förmiddagen. Det är mindre folk och vi slipper känna oss i vägen ;-) Dock tycker jag det är lite tråkigt att träna på förmiddagen just för att det är lite folk. Jag är en social människa och älskar vara bland folk. Förresten, skulle ni vilja att jag dela med mig av dagens gym pass ? :-D Vilken tid på dygnet gillar du mest att dra till gymmet ? colorful-days-500x324_large




Kommentarer
Frida

Jag gillar mest att träna på förmiddagen för då har man det gjort liksom, och har dagen fri sen... Men det beror ju såklart på hur jobb ligger o så.. Tycker att jag har mindre energi om jag jobbat en hel dag och ska gå iväg och träna på kvällen...
Ha en fin dag! Kikar in här varje dag men är dålig på att kommentera, ska bli bättring på det:)
Kram

Svar: Håller med! Det är ju så himla skönt att ha det gjort så att man kan slappa eller göra något annat på eftermiddagen och kvällen :-) Men det beror som du säger på hur resten av dagen ser ut :-) Man får anpassa sig :-D

Vad kul att du kikar in här, vad glad jag blir <3
KRam och ha en fin dag!
Sarasdiary

Rebecca

Jag älskar morgonträning! Men även att komma i väg på kvällen med en vän om det är ett grupp pass. Och i bland att träna efter arbetet för att rensa huvudet, ja jag gillar nog det dygnet om såg jag nu..hihi.
Lycka till med dagens träning!
Kram

Svar: Ja träning på eftermiddag hjälper verkligen mig att rensa huvudet :-)
hihi :-D

Kramis
Sarasdiary

Nathalie 19 år och mamma till Neo

Inspiration till träning är alltid välkommet! :)

Jag gillar nog helst att träna på förmiddagen. Är vanligtvis så trött på kvällarna så då orkar man inte. Dock är det väldigt skönt att gå och lägga sig strax efter träning på kvällen, man känner i hela kroppen att man har ansträngt sig och kroppen kan slappna av på ett helt annat vis :)
Lycka till idag!

Svar: Där håller jag med dig om att det är så skönt att lägga sig efter ett träningspass :-)
Tack så mycket! Det gick bra :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?