Members


Kl. 11:52 |
Är du medlem hos Members ? Om inte så kan jag verkligen rekommendera dig att bli det. Det är ungefär som Campadre men jag tycker nog att de har bättre varumärken till reducerade priser. Vad säges om VOLUSPA,BOOMERANG och 2 ND DAY. Det är några varumärken som just nu finns hos members på kampanj. Du hittar saker till hemmet, barn, kvinnor och män. Members  

"En exklusiv shopping-club för medlemmar som erbjuder produkter till reducerade priser. Våra medlemmar får tillträde till exklusiva kampanjerbjudanden på utvalda produkter och vi ger upp till 80% prisreducering på rekommenderat försäljningspris. Varje erbjudande finns tillgängligt under 4-7 dagar och vi lägger ut nya erbjudanden från exklusiva varumärken varje dag. Ansök om ditt medlemskap redan idag och få tillgång till Nordens nya shopping-club!"

Mejla mig [email protected] så fixar jag medlemsskap! Dessutom får du 50 kr att handla för :-)





Kommentarer
Anonym

Å vad får du för att vi blir medlem då?
Du glömde visst nämna det ;-)

Svar: Hade du inte varit anonym hade jag mer än gärna svarat på det ;-)
Sarasdiary

carro

Kan man inte fixa medlemskapet själv eller måste du fixa det åt en?!

Svar: Klart du kan det! Gå in på members.com så kan du ansöka om medlemskap där :-)
Anonym

Ann-Sofi Engström

Klart jag vill, har mailat dig.

Kram

Pauline

Jag är faktiskt medlem där men har inte varit inne där på jätte länge. Kanske dags att titta in där med andra ord =)

Kram Kram

Svar: Jag har precis hittat dit men har hört några som har varit medlem där länge :-)
Hoppas du har en fin dag. KRAM!
Sarasdiary

Anna (gyrethe )

Amen va är det här??? Otrevliga kommentarer.
Bloggvärlden har blivit så otrevlig !! Usch och fy!

Svar: Ja visst har den det, håller med! <3
Sarasdiary

Carolina

Yes, jag är medlem!! :-)

Svar: Jag kom in på members bara för någon dag sedan. Har helt missat den ;-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?