Kaffedejt&handlat


Kl. 15:00 |
20130318-150026.jpg
Efter en kaffedejt hos Malin for vi direkt till maxi och storhandlade. Nu är det dags för mellis här för oss båda innan vi börjar förbereda middagen. Hemgjorda biffar med en Ajvar relish sås får det bli :-)
Update: Det är några av er som uppmärksammat tidningen på bilden och det är så att det är text från blogginlägget som har försvunnit när jag bloggar från Iphonen. Tilde ska inte få ett syskon! :-) Men hade jag varit gravid hade jag köpt tidningen. Jag bläddrade lite i den och där i fanns det massa träningstips och ett reportage med Olga :-)




Kommentarer
Marie

Åh det lät gott, bra middagstips! :) Bara råkat fota just den tidningen? Hihi!

Svar: Riktigt mumsigt och såsen är supergod och jätte enkel att svänga ihop :-D
Men oj, ser att min text har fallit bort från inlägget. Kan bli så när jag bloggar i farten. hihi, så inget syskon på G alltså ! ;-)
Sarasdiary

Anna

Är det en liten på jäsning? Tänkte på tidningen? Grattis isådanafall!

Svar: hihi, Nej Anna. Det är text som har försvunnit! :-D
Sarasdiary

Camilla

Hihi precis som de tidigare kommentarerna så måste jag kommentera tidningen:-)

Hoppas ni haft en fin dag! Kram på er fina ni

Svar: Hihi, Nej nej Camilla. Inte än ;-) Det är text som har fallit bort när jag bloggar i farten från Iphonen! :-)
Tack detsamma till dig. Kram
Sarasdiary




Kom ihåg mig?