H.E.L.G


Kl. 19:50 |
Hej fina ni! Kikar in en liten snabbis här och önskar er en riktigt trevlig helg. Jag har nu sjunkit ner i soffan och har ett glas med Cola Zero på vardagsrumbordet. Det smakar ljuvligt. Om några minuter borde J komma innan för dörren och som han är välkommen hem ;-) Nej, nu ska jag logga ut här och förbereda lite kvällsfika till oss båda. Trevlig kväll!

DSC_0362

Tog mig lite tid i morse med kameran. Dagens träningskläder blev T-shirt från Nike och Tights från Röhnisch. Veckans sista pass gick bra. Har haft lite mejlkontakt med Olga i dag och den senaste veckan har det inte hänt mycket. Antagligen beror det på stress (sömnbrist) eftersom jag följer kost och träning till punkt och pricka. Hoppas på någon förändring till veckan.





Kommentarer
Hanna

Hoppas ni får en mysig kväll!

Malin S

Hoppas ni haft en fin helg. Du är så fin!!

Svar: <3
Sarasdiary

Victoria Jonsson

Åh vad fin du är Sara, hoppas det är bra med dig. Jag träffade Pia och Elin för någon vecka sedan i Sundsvall och din fina dotter Tilde synd att jag inte fick träffa dig då också!! :) Kram!

Svar: Ååå tack! Allt bara fint här :-) Ja de var barnvakt medan vi var i stockholm :-) Kramis
Sarasdiary




Kom ihåg mig?