Den perfekta trikåklänningen


Kl. 12:00 |
Det var längesedan jag kikade in hos H&M och vad de har fått in mycket fint. Tycker ni inte ? Klänningen här nedan tycker jag passar bra till många tillfällen i sommar. Till vardags, festen och till stranden. Håller ni inte med ? Enkel att klä upp och ner. Dessutom har den ett bra pris. 99:- får du betala för den :-) Så fort jag får tillfälle måste jag prova den. Kanske alla tre får flytta in i garderoben? Och för er som är eller kommer vara gravid i sommar är den ju perfekt! Det smala bandet höjer ni bara upp till under bysten :-)

PicMonkey Collage

Här ser ni klännigen på en provdocka





Kommentarer
Sandra

Tack för tipset :) imorgon på lunchen ska jag gå och testa den beiga, så den får antagligen följa med hem :)

Anneli

Åh måste spana in nästa gång jag är in på H&M. Perfekt nu när man ännu inte är helt 100 nöjd med magen efter graviditeten och inte vill ha på sig nåt alltför tight ;)




Kom ihåg mig?