Fyndat!


Kl. 20:07 |
Hej bloggisar! Nu har jag precis nattat Tilde och det tar sin lilla tid nu för tiden. Phuuu, det är verkligen en prövning varenda kväll. Och det är så svårt att veta vad som är fel. Men nu har hon i alla fall somnat och nu håller vi tummarna att hon inte hör av sig förrän vi ska gå och sova. Direkt när jag slutade jobba i dag åkte jag ner till stan för att fynda lite på Butik Annelie som just nu har halva priset på ALLT! Hon nämnde även i kassan att det är värt att göra några besök de kommande dagarna för de tar fram nytt hela tiden. Jag packade in en bänk, spegel och två lampskärmar och lite annat smått och gott i bilen. Jag är SÅ nöjd! :-)  Nu ska jag laga färdigt "morgondagensmatlåda" och sedan göra mig en muggcake och därefter sjunka ner i soffan för att se finalen av Biggest Loser. Såg ni i går ? Jisses vilka resultat, de ÄR GRYM! Alla kan verkligen göra förändringar bara man VILL och HAR de rätta verktygen. IMG_2017

Just nu är korgen fylld med lite leksaker...

IMG_2015

Psssst! Vill ni ha en rabattkod som ger HALVA PRISET på ALLT hos bästa Creativelounge ? Kika in om en stund så finns den här :-D





Kommentarer
Emelie

Var också där och spenderade pengar idag! :-) Tydligen upplevdes det utplockat där redan igår, så dem måste nästan ha fyllt på där idag för jag tyckte att de fanns massor med saker. Hoppas du bjussar på lite bilder. Bänken, var det den låga lilla söta? :-)

Kramis

Svar: Ja men jag såg ju det på instagram :-) hihi

Det var en vit som stod där nere som hade två fönster på sig. Är det den du menar? :-D
Sarasdiary

Nikita

Ska se om ja hinner in en sväng imorn :-)
Kanske om man åker till öppning att man slipper så mkt folk !

Såg dy att ja svarat i min blogg ,
Skostället är från ellos :-)

Svar: Blev det en sväng in till stan? :-)

Skostället är så fint, precis ett jag är ute efter :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?