Att börja vänja sig


Kl. 23:46 |


20130606-233919.jpg
Kikar in en sväng innan jag ska försöka sova lite. Om 5 timmar ringer klockan och det är dags för sista passet innan jag gör helg. Vilket underbart väder i dag, på nationaldagen och allt. Jag hade tur som han följa med en sväng på stan innan jag var tvungen att åka mot jobbet. Fy så jobbigt det kändes att behöva lämna mitt i. Ja, det är väl bara att vänja sig. Tänk alla födelsedagar, lov, helger, julafton och nyår.
Bilden är från i går hos min arbetskollega M som bjöd på gott i glaset och goda tillbehör. Vi hade en riktigt trevlig kväll med mycket surr och god mat på Invito. Jag rekommenderar Ryggbiffen och Tiramisun :-)
Nattelinatt




Kommentarer
Anna Överhem

Du får också styra om karriären till dsk, slipper man helger, kvällar, nätter, lov och alla röda dagar..plus att lönen blir x antal lappar upp :-)

Svar: Njaeeee :-) jag tror tyvärr inte dsk vore min grej men visst kommer det bli något annat framöver :-)

Du börjar jobba snart va? Hoppas allt är fint med er! <3
Sarasdiary




Kom ihåg mig?