20 % på all rea


Kl. 10:17 |
Hej bloggisar! Har ni liksom oss vaknat till fint väder i dag ? Vad jag ser fram emot en dag på himla badet med massa sol och bad. Jag är ledig i morgon och hoppas vi kan åka dit på förmiddagen, det ska tydligen regna på eftermiddagen. Ja, vi får väl se. Jag har nog aldrig varit så blek som jag är nu och kroppen skriker efter lite färg. Vi ska snart göra oss ordning och åka och hämta hem Tilde från Bergsåker, men först måste jag tipsa er om att ELLOS har grym rea just nu. Och dessutom får du 20 % på alla röda priser (gäller till i dag kl 24.00). Jag har länge spanat in denna stege och jag hoppas den kommer finnas kvar i sortimentet även efter rean. Älskar den pastelliga färgen. Fin att ha t.ex i sovrummet eller varför inte i vardagsrummet med fin ljusslinga?

bloggenHar ni semester nu eller jobbar ni några veckor till ? 





Kommentarer

Semester den 15/7 ;-) näääära nu :)

Svar: Härligt! Den är så välkommen :-) Jag har 9 arbetspass kvar :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?