Zara.com


Kl. 09:00 |

Det börjar bli hög tid att handla inför dagisstarten. Jag tror jag har bloggat om det förut men jag tycker det fortfarande är svårt, trots alla tips jag har fått. Känner mig lika förvirrad ändå. Typiskt mig. Men jag antar att när vi väl börjar så faller allt på plats och vi vet vad Tilde kommer behöva. Gick in på Zara för att kika utbudet där på leggings och baströjor och fall pladask för denna här nere, visst är den fin ? En riktig Sara tunika :-) Det finns en liknande modell fast kortärmad och lite tunnare bomull på rea. Men minsta storlek är 98.

Dock är väl Zara relativt små i storlekarna ?  Zara





Kommentarer
My - Mamma till Alma

Min tjej på 91 cm och 15 kilo drunknar i den där klänningen :/

Svar: Tack för info! Vilken tur jag inte har hunnit klicka hem den :-)
Sarasdiary

Nikita

Jättefin!
Dock inte så små i strl så våra tjejer kan ha 98 tror jag ..
Köpte 18-24 mån som är 86 till meja då vi var på zara nu

Svar: Ååå tack för info! :-)
Kram
Sarasdiary

Jag o dom små

Angående vad som behövs och inte behövs inför dagisstart kommer ni nog märka själva rätt så snart vad just ni behöver. Jag fick mängder med tips och "måste-ha" inför våran start för ganska exakt ett år sen. Vi behövde inte ens hälften av dom sakerna!

Om jag skulle tipsa om ett "måste-ha" så är det mjuka, lekvänliga kläder som du inte är så jätterädd om. Många fläckar och trasiga knän har barnen kommit hem med :) Dom dyra plaggen får användas hemma istället haha!

Svar: Tack för din kommentar :-)
Ja nu ska vi bunkra upp det lekvänligare kläder :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?