Wednesday diary


Kl. 10:51 |
Hej bloggisar! Nu har det blivit vardag för många men vi fortsätter med ledigheten här hemma en vecka till tillsammans :-) Idag är planerna att fixa lite här hemma och fortsätta städa ut julen och i eftermiddag blir det nog bad i matfors med några vänner och bebisar! Första gången för Tilde på badhus och eftersom hon älskar att bada i badkar här hemma tror jag det kommer bli en succé! Nej nu är det dags för ett mellanmål (kvarg och pepparkakskrydda) och sen börja ta tag i dagen...

Färska blommor ger en härlig stämning hemma och jag är så glad att det är tulpansäsong nu igen :-)





Kommentarer
Nena: Foto - DIY - Inredning

Underbara blommor :) Och lyxigt att va ledig en vecka till.. Tobias började ju jobba idag så det innebär att jag automatiskt börjar så smått jag också :)

Svar: Ja det är riktigt lyx! Men jag ska jobba i morgon och har utbildning på tisdag så det är mycket därför som Johan blir hemma :-)
Sarasdiary

AnnCatrin

vilken underbar bukett! älskar tulpaner :D redan hunnit köpa två buketter här hemma, synd bara att de inte kan vara för evigt :D

Svar: Håller med! Det är ju så härligt med krispiga tulpaner :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?