Watt&Veke


Kl. 09:15 |
Jag är så sugen på att klicka hem nya lampskärmar och fötter från Watt & Veke som just nu finns på kampanj hos Campadre.  Två puderrosa och två vita fötter skulle göra sig fina i vardagsrummet. Kampanjen pågår till 14 januari kl 08.00 så än kan jag fundera lite :-)

Skärmavbild 2013-01-12 kl. 20.01.10

Vill du bli medlem hos Campadre så blir du det enkelt H Ä R!

Hej söndag & hej bloggisar!

Sista dagen på denna helg och jag tycker nog att den har svischat förbi. Tycker inte ni ? Idag ska vi fara iväg till Hamsta (loppis) och kika om de har fått in något som passar till våran hall. Det blir nog också en sväng in på IKEA för att köpa en kaffe/te-presskanna. Våra två som vi har haft har gått sönder! Ska också passa på att spana in en gardin som jag tänkt till vardagsrummet. Vi får se om den får följa med hem idag :-)

 




Kommentarer
Nena: Foto - DIY - Inredning

Åh jag älskar loppis :) Måste hitta nått i Stockholm, aldrig hört talas om något här :(

Svar: Inge loppis? Hihi
Dock kan man ju gå tag på billiga gamla saker på blocket i Sthlm :-) Men det är så mysigt att kunna gå omkring och kika.
Sarasdiary




Kom ihåg mig?