Vi idag!


Kl. 16:43 |
Hej på er! Jisses så seg i bollen jag blir av att vila med Tilde till hon somnar sin eftermiddags-lur. Och idag var det en superglad Tilde som bara låg och skratta, tokfia! Men nu har hon sovit i snart en timme och jag har hunnit fixa middagen som är en favorit här hemma! En god sallad till så blir det perfekt. Idag är det onsdag vilket betyder att det är min träningsdag men ska jag vara ärlig så vet jag inte hur jag ska göra. Att stanna hemma och mysa lockar mer, men är det inte då man ändå ska bege sig i väg ? ;-) 133 Här kommer en suddig bild på oss idag ;-) Jag har på mig tröja från Veromoda, sjal från Cubus och Jeans från Please! Tilde har den underbar jumpsuiten från Geggamoja som är lite för stor och mössan från Kappahl.

Ser ni min hårsnodd ? Jag har tipsat er tidigare men jag gör det igen. Jag ÄLSKAR dessa snoddar från BLIZZ! Har nog aldrig haft en hårsnodd som sitter så bra i håret. Jag är så glad att jag fick chansen att testa dessa i somras så nu använder jag inga andra. När du köper kommer ca 8-10 stycken och det kan låta som få men de håller i evigheter! Finns även i andra färger.





Kommentarer

finisar :)

Svar: Tack <3
Sarasdiary

Sandra

Fina ni :) vips säger det så passar hon perfekt i den där jumpsuiten :) hehe. kram

Svar: Ja men heller hur, VIPS säger det bara :-D
Sarasdiary

Farligt gott, hihi! Och sååå synd att det inte blir någon Oslotur :( Men det går fler tåg och om inte annat så ses vi ju i sommar när vi kommer upp :D :D

Puss, ni är ju så fina att man smäller av <3

Svar: Ja det är så himla synd med Osloresan, hade varit så himla roligt! Men jag hoppas som sagt att det kommer fler chanser. Kanske jag och Malin kan boka in en framöver :-) Och som du skriver, i sommar måste vi ju ses :-D Och tänk, då har du en liten Lion <3

Men ska du säga Madeleine<3 PUSS!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?