Please!


Kl. 14:57 |
Mellanmål i magen på oss båda och nu ska vi snart gå och vila tillsammans, finns det något mysigare ? :-) Men nu till dagens shoppingtips som jag har tipsat om tidigare... Jag får många frågor om vart jag har köpt mina please jeans och får många komplimanger för dem och funderar ni på att köpa ett par så lovar jag er, ni kommer inte bli besvikna! Just nu har jag ett par men planen är att fylla garderoben med flera. Ett par svarta står näst på tur. Jag har köpt mina hos CreativeLounge som just nu har de svarta i de flesta storlekar. Passa på , de tar slut snabbt!  

please

Om du beställer utan att prova så är mitt tips att gå ner 1 storlek! Jag har XS på mina.





Kommentarer
jenny - mammaliv i nashville

Jag är så himla nyfiken på de där jeansen. Kanske får bli ett par då jag är i Sverige i sommar :)
Ha en mysig vila <3

Svar: Åå så mysigt det är att kunna vila tillsammans :-)
Förstår att du är nyfiken, det var jag också innan jag chansade :-) hihi Kram <3
Sarasdiary

Kajsa

I vilken typ av butiker kan man hitta dem? Jag ska åka till Gävle i helgen och tänkte prova ett par och se om de passar på en kropp som fortfarande har både en del kilo plus och säcken kvar på magen sedan graviditeten.

Svar: Hej Kajsa!

Hmmm jag vet inte ? Testa googla på gävle och please jeans ? Kanske det kommer upp någon butik som säljer! Hoppas du hittar och kan prova ett par :-)
Sarasdiary

Mamma Emelie

De är superfina, äger ett par jag också! Dock så har de som tillverkar jeansen bytt material och man bör därför INTE gå ner nån storlek längre..
Då blir de alldeles för små.. Hihi.. Jag fick skicka tillbaka mina och då berätta cl att det nyss bytt material på byxorna! ;)
Tänkte om du ville veta!

Kram!

Svar: Jasså ? Tack för att du berätta :-)
Sarasdiary

Malin ☆

Åh, jag är också så sugen på ett par till! Skulle vilja ha ett par slitna jeansfärgade :D

Puss!

Carolina

Är sugen på ett par, men jag vill prova innan köp.. Och här i stan verkar de inte finnas i butik.




Kom ihåg mig?