Nova Star till Tilde


Kl. 20:24 |

Vi håller på att uppdatera Tildes garderob som ni vet och det mesta blir nu i storlek 80. Känns helt galet att hon kan ha den storleken, eller kan och kan, det är ju lite stort fortfarande. Förut tyckte jag om att köpa lila till henne eftersom hon är så fin i det. Men nu har rosa allt mer fått flytta in :-)

Just nu är jag på jakt efter byxa och tröja från NOVA STAR och fick se att dessa fanns på REA. Har precis mejlat till Pirum Parum här i Sundsvall som säljer kläder från NOVA STAR och jag håller tummarna att de har i butik! Annars får det nog bli ett klick från Oiidesign eftersom de har fri frakt och riktigt snabb leverans.

medium2 large  

Nu är det dags att börja förbereda kvällsmålet, proteinpannkaka! J är och tränar så jag ska försöka tajma in så de är färdiga till han kommer hem. Lagom till Mia på Grötö kanske ? :-D





Kommentarer
Hanna Z

Tack söta! Ja visst är färgen härlig? :)

Jättesöta kläder till jättesöt tjej, hihi. Kram!

Så fina kläder! :)

Svar: Ja visst är det!! :-)
Sarasdiary

Nikita

Älskade Nova star :-) men tänk på att dem är väldigt stora i strl ..

Svar: Ja men så himla fina :-)
Jo jag läste det att de är stora. T.ex 80 = 80/86. :-)
Trevlig torsdag!
Sarasdiary

Pauline

Jag älskar Nova stars kläder =) Har själv spanat in den där tröjan till henne, så himla fin!
kram

Svar: Super super fin :-D
TIlde äger inget plagg från Nova Star än men snart hopaps jag :-)
Är de så stora i storlek som alla säger ?
Sarasdiary




Kom ihåg mig?