Monday Diary


Kl. 09:25 |
Hej finisar! Det är måndag och en ny vecka, härligt eller hur ? I går gick vi och la oss tidigt och vi har sovit riktig riktigt gott. Ofta när jag jobbat natten och ska vända tillbaka dygnet sover jag riktigt dåligt, men denna gång gick det riktigt bra :-) Så skönt! Nu ska jag börja ta tag i denna dag och börja göra mig ordning. Ska passa på nu medan Tilde sover. Dagens planer är att göra ett inlägg om Tilde som blev nio månader i lördags, ta före bilder till min PT-online som börjar i morgon (!!) och träffa Elin och hennes Charles vid lunch. Bäst att sätta igång med andra ord!   monday  




Kommentarer
Martina

Visst är det härligt men en ny vecka :) Hoppas du får en riktigt fin dag, kram!

Svar: Tack detsamma Martina :-)

Kram kram
Sarasdiary




Kom ihåg mig?