Kvällsbabbel&Snygg väska!


Kl. 19:30 |

caman_proxy-11.phpMen har ni sett? Står det inte Sara på denna väska ? hihi.

Godkväll finisar!

Phuuueee vilken dag och framförallt, vilken kväll. Tilde har varit på sitt gnälligaste humör någonsin, vi har inte alls känt igen henne. Men jag är säker på att det är tänderna som är orsaken. Nu ligger hon i alla fall i sin säng och sover gott sedan en halvtimme tillbaka och jag har också krupit ner i våran, men datorn på magen ;-) Tänkte passa på att blogga i kapp lite och sen se färdigt Familjen Annorlunda. Sen måste jag upp och äta något innan jag somnar för jag har tydligen 700 kalorier kvar att få i mig... G.A.L.E.T! Fast egentligen är det inte så noga att jag kommer upp i det som hon rekommenderar eftersom jag ska nu endast ska skriva det jag äter. Så vi får se hur jag gör ;-)

Det är flera stycken som vill att jag gör ett inlägg om vad detta kommer innebära och jag ska fixa det. Promise!

KRAM!

 





Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Jättefin väska!!!
Nu tror jag Sara är lite trött....Mia på Grötö är i morgon kl 21.00. Du skrämde mig nästan nu....jag skulle ha missat det eftersom jag jobbar i natt.
Väntar med spänning på inlägg om hur det går med PT online.

Svar: hihi! Jag är gaaaaalet trött ;-) hihi Tur du är med Ann-Sofi! hihi
Sarasdiary

Emelie

Ja,men stod det Sara på! ;-)

Ska bli kul att följa din träning och kost och kul att du vill dela med dig om din PT-tid, roligt att få läsa dina mål och upplägg! :-D

Emelie

Ja,men stod det Sara på! ;-)

Ska bli kul att följa din träning och kost och kul att du vill dela med dig om din PT-tid, roligt att få läsa dina mål och upplägg! :-D

Kraaam!

Svar: Kul Emelie :-D
Sarasdiary

Stina- med Fröet i magen

Jättesnygg väska! Jag måste sluta släpa hem saker med stjärnor på, svämmar över här snart.. Lr kanske kan det inte bli för mkt av dom?! hihi




Kom ihåg mig?