Invigning och webbtv!


Kl. 20:23 |
Hej på er! Vi har precis kommit hem från mitt jobb där det var invigning av den nya avdelningen. Anställda + familj var välkomna och det bjöds på snittar och dryck.  En tipsrunda gick vi också på men vi han inte höra de rätta svaren eftersom en viss liten tjej som börjar på T är inte van att vara vaken  längre än till 19.00 ;-) hihi ballong   Jag har faktiskt gjort som Tilde nu, krupit ner i sängen! Jag är H E L T slut i kropp och knopp och ska nu passa på att se lite webbtv innan jag ska sova. Jag tänkte passa på att se Myten om träning som har visats på svt! Har någon av er sett ? Tydligen ska endast tre minuter HÖGintensiv träning/vecka räcka för hälsoeffekter! havet

Önskar er en trevlig kväll. I morgon vaknar jag upp pigg och utvilad men massa energi, right ?





Kommentarer
Malin S

Roligt med ny avdelning!!

Svar: Så himla kul! Blir som att komma till ett helt nytt jobb när det är dags efter föräldraledigheten :-)
Sarasdiary

Emelie

Ååh vad kul! :-) Nu förstår jag att ni alla är laddade och taggade för AVA, kan inte bli annat än kul! Roligt med lite förändringar och framförallt lite nytänk.. ;-) hihi. Hoppade in och gjorde ett nattpass på 8an förra veckan och jisses vad konstigt det kändes.. Men kul! Man kom fort in i det igen, men pirrigt innan jag väl kom dit. Roligt att kunna hoppa in någon gång sådär även om jag inser att jag trivs mest i samtalsrum och inom psykiatri! :-) hihi. Men som sagt kul och framförallt nyttigt att hålla sig uppdaterad! :-) När börjar du jobba på riktigt? Blir det innan sommaren? :-) Kram

Svar: Kul att hoppa in lite extra :-)

Jag ska nog nog jobba maj-juni. Sen vara hemma över sommaren och sen i september är det dags att skola in på dagis :-)
Kram
Sarasdiary




Kom ihåg mig?