Host!


Kl. 13:58 |

Bild 2013-01-29 kl. 13.56

Bild 2013-01-29 kl. 13.56 #2

Tjohej från soffan!

I morse vaknade jag inte så kry. Ont i halsen och allmän sjukdomskänsla. Suck! Jag skulle inte ha kört intervaller igår. Eller är det lika bra det kommer nu och inte sen när jag får mitt träningsschema.

Så idag skrotar jag runt i skönaste stora koftan från GT & pyjamas/leggings från kappahl. Inget jag tänker visa. Tilde däremot, hon är riktigt fin i sin nya tröja från POP. Klart hon ska vara fin fast vi bara skrotar runt hemma ;-)

Nu ska ska jag passa på att se familjen annorlunda på min MacBook innan Tilde vaknar. Tror ni jag hinner ?





Kommentarer
Malin ☆

Åh, nej! Tur att det "bara" är kost första veckan men så tråkigt med förkylning ändå :( Hoppas den försvinner snabbt som vinden!

Puss!

Malin ☆

Och Familjen Annorlunda, alltså! Jag "råkade" se tio minuter igår kväll och fick nästan ångest och panik. Huuuur klarar man så många barn? Stor eloge till de där familjerna, haha!

Svar: Jag dog 10 sekunder in i programmet ;-) HAHAH! Han såklart inte att se färdigt men ska strax se. Har aldrig sett det tidigare men det verkar vara ett mysigt program och nu när man själv har barn kan man relatera till. Ja, inte riktigt såklart eftersom vi bara har ett barn ;-) hihi KRAM!
Sarasdiary

Nathalie 18 år och mamma till Neo

Hoppas du kryar på dig innan schemat kommer! Vad jag förstått det ska du göra något PT-online?
Jag har inte riktigt hängt med. Du har inte lust att förklara vad det innebär? :)

Kram!

Svar: Tack Nathalie! Jo men det ska jag göra. Kommer ett inlägg om det :-D
Kram
Sarasdiary

Nikita

Krya på dig !! Hoppas de försvinner snabbt !

Svar: Åå tack!
Sarasdiary

Pauline

Fy krya på dig <3 Men ändå tur i oturen att det kom nu när det bara är kosten första tiden. När får du ditt träningsprogram? Är det bara för gymmet eller är det så du kan träna hemma också?

Kram Kram

Svar: Tack Pauline! Det känns så himla trist. Jag får mitt träningsschema vecka 3! Nu blir det fokus på kosten i två veckor. Olga anser att äter jag inte rätt så är det ingen idé att jag tränar. Så nu tar jag en liten paus från gymmet ;-) hihi Det gäller att passa på!
När jag gjorde anmälan fick jag bestämma om jag ville träna hemma, på gymmet eller både och :-D Superbra! Jag har valt bara gymmet.

KRam
Sarasdiary

Sandra

Hoppas halsonten försvinner snabbt :) kram

Svar: Tack Sandra! Kram
Sarasdiary




Kom ihåg mig?