Hemma&Lunchdejt!


Kl. 10:06 |
Hej finisar! Nu tänkte jag skriva välkommen måndag men det är ju onsdag. Tror nog allt jag blivit lite dagvild efter min lilla tripp ner till Hudik. Det brukar ju annars bli vid helgerna :-) Vi kom hem sent på eftermiddagen i går och direkt lämnade jag Tilde med J och följde med till IKEA. Riktigt skönt med några timmar egentid efter två intensiva dagar och när jag kom hem sov en helt utslagen nybadad liten tjej. Idag får vi lunchbesök och vad vi ska äta har vi redan hunnit förbereda, så skönt! Dock blev det inte som jag hade tänkt ,men det går nog att äta ;-) Annars har vi ju pizzerian alldeles runt hörnet. you are

Glöm inte det !





Kommentarer
Malin ☆

Hoppas ni får en bra dag gumman! Och visst har du gjort om lite här på bloggen? Fiiiint :)

Puss!

Ps. Du lagar ju supergod mat så jag tror att det blir succé :D

Svar: Tack vännen och detsamma <3
Hoppa du får en härlig promenad, vädret är ju underbart ! :-)

Jag håller på att pilla lite, försiiiiiktigt ;-) Provar mig fram. hihi

Men du är ju för go! Vi måste ät "ola"lunch någon dag nu när jag kör i gång ;-) hihi KRAM!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?