Grymt morgonpass&Bananpannkaka!


Kl. 11:14 |
  Hej finisar! Jag  och Tilde har precis kommit hem från gymmet där vi hade en träningsdejt med Malin! Det var första gången som jag tog med Tilde och jag förstår inte varför jag inte har gjort det tidigare. Det fungerade hur bra som helst och hon satt som ett ljus under hela vårat pass och sa inte ett ord! Så detta kommer jag göra om. Så synd att jag inte vågat ta med henne förut, eftersom det dröjer väl inte alls så länge till vi måste byta babyskyddet mot en annan stol. Och då blir det ju lite svårt ;-) hihi Malin kommer lägga ut passet på sin blogg under dagen så kika in hon henne om ni är nyfiken på vad vi körde. Men ett som är säkert är att jag inte kommer lyfta Tilde i morgon ;-) DSC_0345   I går testade jag för första gången att göra en bananpannkaka! Det är min bloggvän Pauline som har tipsat :-) Jag gjorde min pannkaka med en banan och två äggvitor som jag mosade och vispade fluffig med en gaffel. Stekte sedan i liiiiite olja till den blev som en pannkaka. Toppade med Icas kvarg som jag fluffade till med en gaffel och strödde sedan lite frysta blåbär! En banankaka med kvarg och blåbär innehåller 207 kalorier, 40,2 % protein, 53.3 % kolhydrater och 6,5 % fett. Perfekt mellanmål :-)





Kommentarer
Nikita

Ja en sak är säker.. Man blir bortskämd då man har babyskyddet ! Ja saknar det fortfarande !
Men kan du inte ta med vagnen på gymet då ni bytt bilstol ?

Svar: Jag älskar vårat babyskydd och det är ju så bra. Både att man kan bära med och klicka på vagnen. Förstår att du saknar det :-)
Njaeee, kommer bli så skitigt med hjulen :-(
Sarasdiary

Stina

Åh vad kul att träna! Börjar längta nu tills man får ut och röra på sej igen! hi hi
Pankisen lät inte dum den heller :)

Malin ☆

TACK för idag gumman! Så kul och du är så grym :D Ja, Tilde var rätt grym hon med idag <3

PUSS

Sandra

Måste testa och göra pannkakor på det där sättet nån dag :) trevlig helg. själv fyller jag 24 idag, så ska strax bli bjuden på mat av några kompisar på Allstar, sen ska vi ha födelsedagsfest hos en av dom :) kram

Hanna

Vad gott det låter!

Svar: Galet gott och så enkelt :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?