Gårdagens träning&viktig info!


Kl. 07:11 |

Godmorgon fina ni!

Har ni sovit gott ? Idag är det torsdag vilket betyder att jag och Tilde har bilen och då ska vi såklart passa på. Planerna är en liten birsta tur och springa in på jobbet en liten sväng :-) Helt galet att det är fredag redan i morgon! Veckorna går så galet snabbt.

bild-26  

I går blev det lite rygg och jag avslutade men plankan. Både raka och sneda med hjälp av tabata-appen! Jag tror det var mitt sista pass inför PT-online. Nu ska jag vila kroppen så jag kan ge allt jag bara kan i några månader framöver.  Röhnisch från topp till tå!

Jag älskar att träna. Jag mår bra av det och jag tycker om att dela med mig av min träning. Gillar du det inte så behöver du inte fortsätta läsa min blogg eller följa mig på instagram eller vara vän med mig på facebook. Jag skriver inte om träning för att provocera eller " titta vad jag är duktig" och för att du ska få dåligt samvete. Det är inte alls min mening! Jag skriver om det för att inspirera och för att träning är så HIMLA kul och får mig att må så bra. Min blogg är en LIFESTYLEblogg och träning är en del av min livsstil.





Kommentarer
Nena: Foto - DIY - Inredning

Go go go :) Det är ju just det som är kul att läsa om och inspireras av :) Jag tycker också genuint om att träna, inte bara effekterna det ger utan att faktiskt träna. Inga konstigheter där :)
Ha en bra dag!
Kram

elin-mamma till Signe

hejja hejja! tycker bara att det är inspirerande:-)
kan du göraett inlägg om bra magträning och gärna hemmaträning om du kan?:-)
puss o kram

Svar: Vad kul Elin <3
Oj, jag kan försöka få till ett inlägg, kanske till veckan när jag kommit igång med Olga :-D
KRAM <3
Sarasdiary

Emma

Sedan du började skriva mer om träning har det inte gått en dag utan att jag har kikat in hit :) Inspirerande och hög igenkänningsfaktor! Ser fram emot att följa fortsättningen. Önskar dig en fin dag!!

Svar: Men Emma, vad GLAD jag blir! Nu gjorde du min dag :-) hihi
Önskar dig detsamma och trevlig helg!
Sarasdiary

Emelie

Men va fan Sara. Som du säger, då får man väl för tusan sluta följa! Det är superinspirerande med alla som tränar nu. Man får tips och idéer och kommer själv längre än man gör för egen maskin! Keep going! Den dagen du börjar träna 3-4 gånger per dag lovar jag att säga till dig

Svar: hihi, du asså Emelie :-)
Jag läser b.la många träningsbloggar och inredningsbloggar och jag inspireras som tusan!

Kram
Sarasdiary

Pauline

Jag tycker att du är skitduktig och jag älskar att läsa om andra som tränar och lyckas nå sina mål. Det är ju hur inspirerande som helst =) Dom som inte gillar att läsa om det är bara avundsjuka att inte dom orkar träna och äta rätt. Som sagt det är ju bara att sluta läsa om man inte gillar det =)

kram och hoppas ni får en fin dag <3

Svar: Jag håller med dig Pauline. Det är ju lite det som går ut med att blogga tycker jag, att inspirera andra och inspireras själv :-)

KRAM och tack detsamma <3
Sarasdiary

Malin ☆

Åh, så sant skrivet gumman! Om man provoceras av att andra skriver om träning (eller instagrammar om det) så kan man antingen välja att hoppa över just det inlägget eller så kan man sluta läsa bloggen helt. Piece of cake!

Puss & kram <3

Svar: <3<3

Puss!
Sarasdiary

Ann-Sofi Engström

Jag kommer följa dig, blir inspirerad och peppad. Kram på dig Sara

Svar: Ååå vad kul Ann-Sofie!

Hur går det för dig ? Kämpigt att komma i gång ?
Trevlig helg! <3
Sarasdiary

Lisa

Grymma sara! jag ska ut och springa ikväll! Yeahh go away alla förkylningar nu!

Kram

Sandra

Tycker det är roligt och läsa din blogg och din träning :) säger som du säger, stör folk sej på din träning, kan dom sluta läsa eller hoppa över dom inläggen, väldigt enkelt :) kram

Svar: <3
Sarasdiary

Milla

Men de är väl underbart med inspiration av olika slag! Hejja dig! Ser fram emot när du börjar PT online:) tack för en toppen blogg!
Kram kram Camilla

Svar: Vad glad jag blir Camilla, TACK!
Sarasdiary

Ika

Så härligt att få bli inspirerad! :)

Svar: <3
Sarasdiary

Härligt skrivet!!




Kom ihåg mig?