Dagens Sara


Kl. 18:45 |

DSC_0347

Oversize stickad tröja från Veromoda, New Zena Xmas 3/4 blouse heter modellen.  Här kan man nästan tro att Tilde väntar ett syskon ;-)

DSC_0345Jeans - Please

Min tur att lägga Tilde i kväll och eftersom klockan börjar närma sig sju så ska vi börja byta till pyjamas och mysa lite :-) När hon somnat ska jag sjunka ner i soffan och fortsätta fundera över en rolig grej som jag nog kommer åka iväg på. Men ni vet hur det är, vissa saker måste funderas ut ordentligt innan man fullföljer. Inte sant ? Det ska både kännas rätt i magen och i hjärtat (framförallt mammahjärtat nu!)

Passar på att önska er en mysig torsdag kväll nu, i morgon är det fredag, wiihoo!





Kommentarer
Hanna Z

Ja pressad potatis är SÅ gott! Tänk att potatis kan smaka så olika? haha. Elliot trodde det var ris och blev lite förvånad när han smakade:)

Hihi jag tror jag vet vad du pratar om.. :)

Stina

Så fina byxor!

Svar: Tack :-D
Sarasdiary




Kom ihåg mig?