Dagen


Kl. 19:43 |
bild-27

I morse åkte locktången fram. Vilket vad längesen ;-)

bild-28

Tilde har fått hem ett paket från Buzzador innehållandes smarrig frukt smoothies från Nestlé! Mums tycker hon :-) Jag tycker dessa är toppen eftersom hon kan hålla i påsen själv och äta från den. Än så länge kladdar hon inte runt utan suger fint ur den ;-)

bild-30

bild-29

Mycket bus just nu med lilltjejen som inte tycker det är kul att leka själv allt för länge! Separationsångest och tänder...

bild-31

Mellanmål i farten! Rågstyrka med smör, ost och skinka. Nu är det mycket planera och hela tiden ligga steget före. Det känns skönt att det är fokus på kosten i hela två veckor innan det blir träning. Tror det skulle bli lite kämpigare om man körde igång med båda samtidigt. Men jag ska erkänna, det kliar i kroppen så jag räknar med ett eller två pass nästa vecka. Bara för skojskull!

bild-32

Superfina krukor hitta jag inne på ICA MAXI! Ångrar mig lite nu att de inte fick följa med hem, nästa gång! Skulle passa så fint i vårat kök :-)

Nu är det snart dags för lite kvällsfika och sen ska jag krypa ner i sängen med nyaste MAMA tidningen som jag köpte med mig. Vardsgslyx när den är som bäst ; Ny tidning och lägga sig tidigt!  Vi hörs igen i morgon :-)

 




Kommentarer

fiiiinisar! du klar verkligen i lockar :D

Svar: Meeeen TACK! <3 KRAM
Sarasdiary

emilia

Vilken fin blogg du har <3

Svar: TACK <3 :-)
Sarasdiary

Malin ☆

Så fina ni är gumman! Och dina lockar, SÅÅ snygga :D

Puss!

Svar: Tack vännen <3
Om du vill är du välkommen på lördag och kika på lite mello! Vi är själva :-) Jag är nog helt frisk till dess!

Puss & Kram
Sarasdiary

Malin

Vilket underbart hår du har!

Svar: Tack :-) Men det behöver klippas och fräschas till ;-) hihi men det har blivit riktigt långt! :-)

Trevlig kväll
Sarasdiary

Stina- med Fröet i magen

Fina tjejer! Och supersnygg tröja, älska randigt!! :)

Svar: Ja randigt fungerar alltid :-) Den finns med blå och korallränder också :-)
Sarasdiary

Malin S

Vad du är VACKER!

svar: Visst är det lite kul med färg. Blir lite roligare att jobba ;) Hihi!

Svar: Men tack! <3
Håller med, färgen piffar upp de tråkiga arbetskläderna :-D
Sarasdiary

Enfrusdagar

Vilka söta bilder på er i spegeln :)
Jag har lurat på om man skulle hänga på det där med buzzador....

Svar: hihi, Tack :-)

Ja men det tycker jag du ska bli. Det är gratis :-)
Sarasdiary

Camilla

Fina ni. Vi kom också med i den kampanjen min lilla skrutta älskade de påsarna perfekt å ta med sig. Har du sett att dom säljer ut alla barnskor på kax butiken med 70%? Iaf hade dom en del skor till de allra minsta köpte ett par jätte fina i lära gå modell till min lilla dotter. Hihi bara ett tips om Tilde behöver:-)

Trevlig helg till er!

Kram från mig och mina små tjejer

Svar: Ja visst är de toppen :-) hihi

Det hade jag ingen aning om, TACK för tips! Tilde äger inte ett par skor så det ska jag spana in :-)
Trevlig helg och fredagskramar från oss!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?