Cure Poncho


Kl. 19:47 |

chill

Men har ni sett vilken underbaring från ChillNorway ? Jag älskar denna modell, tight över armarna och loose i nederdelen. Riktigt vardagssnygg! 

 Finns just nu hos tintinstyle.se

Här hemma har vi möts i dörren. När J kom hem stack jag iväg till EGO (riktigt tunga steg dit och badkaret lockade, men jag stod emot) och när jag kom hem så åkte J iväg och tränade. Nu har jag precis lagt Tilde och väntar på att hon ska somna så jag kan ta en dusch och sen krypa ner i soffan. Sveriges mästerkock och Mia på Grötö står på kvällens tv tablå :-)

Kram på er så "hörs" vi igen i morgon!

 




Kommentarer
michaela- med syskon i magen

åh. det är mia ikväll! tack för påminnelsen! :)

Svar: Vilken tur du kikade in så du inte missade :-D
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Söt topp :) Gillar också den där modellen :)

Svar: Så snygg till ett par jeans :-)
Sarasdiary

Sandra

Ja, den va jättesöt :)

Sandra

Och fin teckenstil på bokstäverna du ändrat till :) kram

Svar: Åååå tack! hihi, jag försöker fixa om lite här, sakta men säkert ;-) hihi
Sarasdiary

Hanna

Vad fin den är!

Svar: Ja visst är den :-) ÄLskar färgen!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?