Bokstäver på väggen ?


Kl. 11:02 |
Jag funderar på vad Tilde ska ha på sina väggar inne på hennes rum. Äntligen har vi börjat komma i ordning lite där och fått undan sånt som inte ska vara där inne.  Om jag orkar i dag ska jag möblera om lite, vi får väl se. Men vad tror ni om detta ? En tavelvägg med bokstäver som bildar Tilde. Tåls att fundera på. Måtten är 21 x 21 så de är ju inte jättestora. Tanken är att ha de lodrätt på väggen bredvid fönstret, om inte sängen ska vara där. Eller så räcker det med bokstaven T kanske... En namntavla ska hon också ha så klart men jag inte bestämma mig för vilka färger, rosa, vit och grön kanske ? Att bestämma mig är inte min starkaste sida som ni kanske märker. Allt tar tid innan det blir gjort, bara för att jag alltid har beslutångest!   109497_1  

Jag hittade bokstäverna hos RUM21!

 





Kommentarer
Anna Överhem

Kolla in www.isa.nu de har också jättefina tavlor och massa annat. Har själv 4 tavlor där ifrån och även en bildficka med djur till barnen. Jättefina saker!
Kram :)

Carolina

Hej Sara! Hoppas att allt e bra med dig & familjen. Du har inte kollat in barntavlorna som Bettina design gör ? Ha en fin vecka! Kram

Svar: Nej det har jag inte gjort. Men ska kika nu. Tack för tips :-)
TACK och detsamma!!
Sarasdiary

Emelie

Vi beställde en med färgerna rosa, vit och grön till Lexie! Vart superfin! :-)

Svar: Ja den är så fin :-)
Sarasdiary

jannice

Vilken fin blogg du har! Kram Jannice - WWW.lovebyjannicelindell.blogspot.com

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir :-)
Trevlig helg!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?