Tuesday diary


Kl. 07:30 |
God morgon fina ni! Gårdagen gick verkligen i ett i går och ingenting blev som jag hade planerat. I bland blir vissa dagar helt kaos och så får det ju vara i bland. Hoppas på att denna dag blir bättre ;-) I dag ska jag försöka komma iväg och träna nu på förmiddagen om Tilde godkänner den planeringen, risken finns att hon inte gör det eftersom hon inte fick grötfrukost i morse eftersom jag glömde helt bort att köpa i går. Istället fick hon slurka i sig en flaska välling och smaska på en leverpastej smörgås. Om jag inte kommer iväg nu på förmiddagen får jag sticka iväg i kväll efter att J har tränat, men det vore ju riktigt skönt att få det gjort nu på förmiddagen. Kan jag krypa ner i soffan och njuta i stället efter att Tilde lagt sig ;-) hoho

Följer ni mig på instagram ? @sarasdiaryblogg heter jag där!

Under dagen kommer jag publicera vinnaren av sempers soppor + termos. Jag han inte med det i går tyvärr. Håll utkik!





Kommentarer
Elin

Åh jag är så nyfiken på hur dina träningspass ser ut ;) Tell me!! Haha!

Svar: Jag kör styrketräning 4 dagar i veckan. Cirkelträning, superset och traditionell styrketräning. Plankor. Korta Cardio pass 2 ggr/ veckan :-) lösa vikter och fitnessbollen. Får se om jag delar med mig av något pass sedan. Inget märkvärdigt egentligen :-)

Vad kör du?

Kramis!!
Sarasdiary

Skönt om man hinner med träningen under förmiddagen och faktiskt kunna ligga i soffan på kvällen istället :)

Svar: Ja eller hur! Hoppas hoppas det tajmar. Får väl ta med något mutbart annars ;-) hihi
Sarasdiary

Pauline

Hoppas du kommer iväg på förmiddagen och får träningen gjord. Det är ju så skönt att ha den gjord när kvällen kommer så man bara kan umgås och ligga på soffan =)

Stor kram




Kom ihåg mig?