Träningsgarderoben


Kl. 08:45 |
God morgon fina ni! Hoppas ni har haft en härlig helg och att det känns ok att kicka i gång denna vecka! Sista veckan i februari och de första dagarna i mars månad som kommer till helgen. Liiiite närmare våren med andra ord ;-) Denna vecka kommer se lite annorlunda ut för oss, i alla fall slutet på veckan. Men det tar jag då. Jo, jag har uppdaterat min träningsgarderob och har ju visar er tidigare men har nog aldrig lyckats visa er hur linnet ser ut bak ? Jag tycker det är så snyggt, och när jag får lite mer vältränad rygg kommer det bli ännu snyggare ;-) Linnet och byxorna kommer från Röhnisch och som jag också nämnt tidigare ÄLSKAR jag deras vårkollektion. Färgerna som domderar i min garderob är just nu , svart, rosa och corall. Känns riktigt vårfräscht! Men några gröna överdelar skulle gärna få flytta in också. Kan man någonsin ha för många överdelar ? ;-) Förresten, är det någon av er som har deras sport BH ? Jag är ju som ni vet i stort behov av en ny och har inte riktigt hittat en som jag känt mig nöjd med. Men kanske ska testa en från Röhnisch ? DSC_0391 DSC_0386

DSC_0385

Hur snygg är inte linnet bak ? Riktigt härligt när man kör svettiga intervaller på bandet ;-)

Vart köper du dina träningskläder ? 

 




Kommentarer
Malin

Jag håller med, riktig snygg rygg. Jag har också en förkärlek för linnen som framhäver ryggen.

Svar: Kul när det händer lite också med plagget så det inte bara är vanlig rygg :-)

Kramis
Sarasdiary

Jeanette

Åh jättesnyggt linne! Älskar starka färger på träningskläder. Har ett neongröt från Nike som jag älskar men skulle aldrig tagit på mig den färgen till vardags :)

Ja, det är ju tur att någon i denna familjen tränar :)

Kram

Svar: Samma här! hihi Skulle nog inte klä mig i den färgen till vardags :-)

Heja heja :-)

Kramis
Sarasdiary

Nina - Glamourmamman

Åh, det där linnet är ju så galet snyggt!!

Svar: Jaaaaaa :-) Tok toksnyggt :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?