Tjohoo!


Kl. 15:16 |
Första träningspasset är avklarat och det gick bra. På dagens schema stod cirkelträning och det känns så himla kul med nya övningar och nytt upplägg. Blir så lätt att man kör på i samma spår. Dock har jag varit tvungen att mejla Olga nu och frågat några saker, vill ju inte missförstå så jag gör något fel ;-) Medan jag tränade var Tilde med sin farmor och farfar. Till veckan får hon kanske följa med om jag ska träna på dagen. Dock gillar jag mest att träna på kvällen då det är lite mer folk. bild-41

Jag har uppdaterat träningsgarderoben med lite vårfräscht, från Röhnisch. Jag älskar verkligen deras vårkollektion med alla glada färger, det gör mig så glad :-) Linnet är ju så himla snyggt, synd jag inte kan visa er ryggen men här kommer en länk direkt till linnet. Den är som öppen bak på ryggen :-)

Och hur seriöst känns det inte med mitt block och penna ? Men det är ett måste så jag kommer i håg vilka vikter och vilka övningar jag ska köra.

Önskar er en härlig fredagskväll vad ni än ska göra. Vi kör på hemmamys!

KRAM!

 




Kommentarer

heja dig! :D

Sandra

Så himla snygg färg på linnet :) trevlig helg. själv har jag och en kompis nyss sett The hobbit. om ni inte sett den kan jag rekomdendera den, grymt bra :) kram

Svar: ÅÅÅÅåå jag älskar linnet!

THe HObbit var jag och såg på Bio här om dagen. Jag ville inte att den skulle ta slut. SÅ HIMLA BRA :-D hihi
Sarasdiary




Kom ihåg mig?