Tildes vårjacka


Kl. 12:01 |

Äntligen har jag tagit mig tid att fota Tildes jacka som hänger i hennes rum i väntan på att invigas! Den är från Lindex och är helt underbar. Enligt mig är det den perfekta rosa färgen. Jag älskar spetsdetaljerna på snörena. Eftersom Lindex är lite små i storlekarna tog jag storlek 86, vilket är den minsta storlek som jackan finns i. Den kommer vara lite lång på Tilde men det gör ingenting att det blir som en "kappa" :-) Dessutom kommer hon kunna den när sommarkvällarna är kalla och kanske tidiga hösten ?

Hon kommer vara SÅ fin! hihi

DSC_0404 DSC_0402

DSC_0401

Nu är det bara ett par skor som fattas och någon huvudbonad. Men det tar vi lite längre fram..





Kommentarer
Nena: Foto - DIY - Inredning

Åh så fin! Ge mig en likadan i min storlek, hihi :D

Svar: Ja men eller hur! Vi får håla utkik, kanske finns ? hihi
Sarasdiary

åhåhåh..SÅ fin. vill gärna ha en till mig själv :)

Svar: Ja samma här!! :-D
Sarasdiary

My - Mamma till Alma

Den har vi med köpt! Och den var väldigt liten i storleken. Alma har 86/92 och vi fick ta 98! :/

Svar: Visst är det konstigt att det kan skilja så mycket :-) Alma kommer vara så fin i den :-) hihi
Sarasdiary

Hanna

Å den är jättefin! Jag har tittat på den t Lilly, men var orolig att 86 skulle bli för stort? Hon är 10 mån nu...men 86 kanske blir bra då! Lustigt, jag har även beställt skorna du länkade till, vita :) Nu får våren gärna komma!

Svar: Jag tror storlek 86 blir bra. Titta vad My skriver :-) Och skorna, SÅ himla söta :-) hihi
Sarasdiary

Nikita

Ja har köpt den med till meja , ljuvlig !
Första gången man blev glad att ett plagg var litet i strl :-)
Älskar också den rosa färgen !!
Hade nästan på känn att du köpt den med hihi

Svar: Ja men precis, annars hoppas man ju på att det ska vara stora :-) hihi
Sarasdiary

Jeanette

Åh den är jättefin! Synd att den inte finns i mindre storlek.. fast som du skriver så är de ju små, kanske ska kolla och se! Vilken storlek har Tilde i kläder annars?

Svar: Ja kika in den, för den är verkligen liten i storlek!
Tilde har mellan 68-74 just nu. Har några tröjor i 80 men de får jag vika upp ;-) hihi
Sarasdiary




Kom ihåg mig?