Promenad&Podcasts!


Kl. 14:15 |
Hej på er! Jag och Tilde har precis kommit in från en härlig promenad. Jag kommer inte i håg sist jag var ute på grund av all sjukdom. Men så skönt det var. *Peppar Peppar* så börjar det gå åt rätt håll nu och Tilde sov i sitt rum i natt. Men gissa om hon försökte få sova med mig i går kväll ? ;-) Tänk att de snappar upp så fort! hihi Jag måste vara den sista som har snappat upp Podcasts, eller ? Just nu är jag beroende av Hannah och Amandas och under promenaden lyssnade på jag på avsnitten graviditet och kroppsideal. Jag rekommenderar! :-) Nej, nu ska jag fortsätta äta upp min alldeles för sena lunch här och sen göra mig ordning, lite äventyr väntar för mig denna eftermiddag ;-) Senast överförda1




Kommentarer

Åh, jag älskar Hannah och Amanda :-) både i blogg och podcast form ;-)

Ida

Roligt att du äntligen börjat lyssna, kom du ihåg mitt lilla tips? Alex & Sigge är också underhållande.




Kom ihåg mig?