Monday Diary


Kl. 08:17 |
God morgon ! Här pågår grötfrukost för mig och Tilde smaskar på lite skina. Fast hon har ätit frukost för en timme sedan. Jag mutar idag. Bara för att få äta frukosten och dricka varmt kaffe utan gnäll. Det är väl ok i bland ? ;-) Vi får se vad denna dag har att bjuda på. Eventuellt att vi åker i väg på en lite utflykt med en vän och hennes två barn, vi får se.  I kväll står det i alla fall träning på schemat och det ser jag fram emot. Ha en fin förmiddag så hör vi lite senare! 3bc3b0b1a406e4301f1629f19579ec0e_large




Kommentarer
Nena: Foto - DIY - Inredning

Klart man får muta lite ibland, hihi :)

Svar: Hihi, vilken tur ;-)
Sarasdiary

Nikita

Klart man får muta :D det gör jag ofta, just för att få 5 min i lugn och ro.
Helst på morgonen då man är nyvaken och kanske inte på världens bästa humör.

ang jackan så är den riktigt snygg i färgen, ja har en beige sen förut men gillar den inte riktigt,
denna hade mkt bättre passform.
kommer ju få den med skinnärmar och armyfärg då jag fyller år, men den passar nog inte till allt,
och för många jackor kan man ju inte ha =)

vimplarna är i typ hård papp med en skyddande yta över, snöret är i typ satin,
mkt prisvärda tkr jag, eftersom dem ändå hänger på vägen blir det inget slitage eller hur man ska säga =)

Malin ☆

Hihi, bra med fler tips, jackor kan man nog aldrig få för mycket av. Eller hur? ;)

Ingen fara med den jackan, lär dröja tills vi får användning av den nästa gång, haha :D Men nu måste jag sms:a, har minne som en guldfisk här ;)

KRAM <3

Svar: Neeej, men nu kom jag på vad det var, haha! TACK gumman!

Puss!
Malin ☆




Kom ihåg mig?