Monday diary


Kl. 08:41 |
G o d m o r g o n ! Måste börja med att säga tack så mycket från era kommentarer i går. Jag hade laddat upp för att få ta emot helt andra kommentarer, ni är ju bara bäst! Ni kanske är nyfikna på hur det gick i går ? Hon somnade som vanligt i sin egen säng. Visst, vi fick springa in några gånger och stoppa in nappen men hon var inte ledsen. Så h i m l a skönt! Nu hoppas vi det fortsätter så här igen ;-) I dag är det måndag och vi ska strax börja göra oss ordning och bege oss in mot stan. Vi tänkte göra premiär på babyminglet som är mellan 10-12. Någon av er som brukar gå på det ?

DSC_0383

Såhär såg min frukost ut i morse. Inga konstigheter, eller hur ? Havregrynsgröt med linfrön och blåbär (och mjölk!!). Ett kokt ägg. Kaffe. 3000 mg Omega tre och en tablett multivitamin.





Kommentarer
Camilla

Så skönt att det gick så bra med nattningen. Här hade jag en liten tjej som somnade strax innan sju för att sedan vakna och vara klar vaken 23.30 inte så skoj men som tur var gick det pigga över ganska fort.

Babymingel det låter mysigt. Vad och vart är det? Är alla bebisar välkommen?

Hoppas ni får en fin dag!

Svar: Ja dess små liv, visst är de underbara :-) Vad skönt det gick snabbt över :-)

Babymingel är för barn mellan 0-1 år. Sen finns det något mer för 0-6 år på kulturmagasinet :-)

Tack detsamma!!
Sarasdiary

Pauline

Gud va jag önskar att jag också gillade havregrynsgröt. Det ser ju så gott ut och så är det ju så nyttigt =)

Kram

Svar: Jag är väl inte så stormförtjust men jag äter bara 1/2 portion och det går faktiskt i. Jag har ju haft lite kämpigt med frukost nu i några veckor och har mest ätit smoothies. Men i går testa jag gröten och det gick bra :-)

KRAMIS!
Sarasdiary

Nathalie 19 år och mamma till Neo

Vad gott det ser ut! Havregrynsgröt är verkligen supergott till frukost! Har du kommit igång med träningen än? :)
Jag läste till inlägg i fredags men glömde helt bort att kommentera.. Men när jag får läsa om dina resultat, så blir jag så peppad! Tänk att du gjort skillnad på din kropp bara genom att äta rätt i två veckors tid. Det ger mig motivation att faktiskt ta tag i träningen och tighta till kroppen lite!
Därför tycker jag det hade varit väldigt roligt att få läsa om vad du äter till middag och kanske även recept, (om du har tid). Jag har själv väldigt svårt att veta vad man ska laga för att få till det rätt!
KRAM!

Svar: Träningen bärjar i morgon, LÄNGTAR :-D Har inte tränat på två veckor nu!

Vad kul att du blir peppad, det som är meningen. Att inspirera och peppa :-D Kosten är A&O! Det har jag lärt mig nu. Ofta tror många att bara de kör något pass så är det ok, men det är maten man ska börja förändra. Jag kommer inte kunna dela med mig så himla mycket som jag vill göra eftersom jag har köpt tjänsten av Olga. Det vore oshysst. Men ska försöka och göra det på något bra vis :-) Det är många som är nyfikna.

Men i stort sett så äter jag NORMAL mat. Men mycket handlar om portionstorlek och NÄR jag äter VAD på dygnet. Äter ca 5-6 mål om dagen. Tokmycket! hihi

Tack för din fina kommentar, jag blir så glad :-)
KRAM
Sarasdiary

Stina- med Fröet i magen

Mm, såg mumsigt ut det där! Gröt har blivit lite extra gott på slutet av min graviditet nu, antar att kroppen behöver kolhydraterna! :)




Kom ihåg mig?