Kvällens pass


Kl. 19:17 |
Ny tränad och ny äten. Finns det någon härligare känsla ? :-) Direkt efter passet mumsade jag i mig rostbiff, kikärtor, tomat, vitlök och citron. Mums mums mums! Tänkte dela med mig av kvällens intervall pass. Tog det väldigt lugnt eftersom jag inte har sprungit på två veckor, och det kändes i benen kan jag lova. Flåset var det inget större fel på, skönt. Här är passet: -Uppvärmning 5 min 5.5 km/h -1 minuts intervall i fem minuter. 1 min springa, 1 min pw -De sista fem minuterna ökade jag med 0.5 km/h efter varje 30 sekunder. Hoppade av 15 sekunder, osv. Jag avslutade med lite biceps och plankan. Mest bara för att känna på lite. Håll tummarna att mitt träningsprogram kommer i morgon är ni snäll. tumblr_mi41f5GJ9d1rxj9d0o1_500_large  




Kommentarer

Jag håller alla tummar jag har ;-)




Kom ihåg mig?