Isa Coutore.se


Kl. 17:03 |
God eftermiddag bloggisar! Hur har ni det ? Är ni friska och krya ? Idag har vi varit hemma och skrotat runt alla tre, nu är jag less på detta! Vill bli riktigt frisk så vi kan göra massa skoj om dagarna än bara vara hemma. Innan jag ska ta ett skönt bad tänkte jag visa er två favoriter från Ester Elenora som jag hittade inne hos ISA COUTORE.  De säljer b.la kläder från Ester Elenora, Please, Stylesnob och Voluspa. In och kika med er :-) De har fri frakt och fri retur och det gillar vi, eller hur ? Senast överförda

Hur fin är inte blusen med spetsdetaljer bak på ryggen ? Och dödskalle-tröjan som är lite oversize ? Helt klart två plagg som jag vill ha i min garderob!

Du kommer till Isa Coutoure HÄR!

Jag har även försökt länka till en supersöt kjol från Ester Elenora men tyvärr fungerar inte direktlänken. Det är en kjol och ett par shorts  som är i nudefärg och spets! Så himla fina och perfekt till sommaren. Kika in :-D





Kommentarer
Nikita

Åh vilka fina tröjor .. To die for .. Synd priset inte är som typ HMS priser ;)

Svar: Ja men eller hur? Och allra helst nu när man lever på föräldrapenningen ;-) hihi
Sarasdiary

Pauline

Jätte fina tröjor =) Jag är väldigt shoppingsugen just nu men kläder får allt vänta ett tag. Mycket som måste handlas till huset =)

Kram Kram och krya på er <3




Kom ihåg mig?