Fredagkväll!


Kl. 20:45 |
Hej på er denna fredagkväll. Jag antar att ni inte är många som kikar in här just nu men jag tänkte knopa ihop ett litet inlägg ändå :-) Vi har haft en mysig eftermiddag. Jag och Tilde har tagit en långpromenad, hämtat ut ett paket (ska visa er) och sen har vi badat. Tilde älskar verkligen att bada och hur trött hon än är så blir hon genast den piggaste tjejen när hon kommer ner i badet. När vi hade lagt Tilde så passade vi på att äta middag och under tiden pratade vi framtidsdömmar. Jag älskar att blicka framåt och allra helst när det gäller våra framtidsplaner. Ni som känner mig vet hur rastlös jag kan vara, hihi. Men bara jag får prata lite om framtiden så blir jag lugn i någon månad ;-) hihi Nu blir det snart lite kvällsfika. Men först se färdigt på spåret! 521963_403037936457735_460419646_n_large dreams_by_carolowa-d5u3wgg_large tumblr_mhvvv782uv1rmi8vjo1_500_large

 We♥it

 




Kommentarer



Kom ihåg mig?