Fredag = Vägning&mätning


Kl. 08:39 |
halsa100811-2

Jag började skriva ner vad  jag äter i tisdags, alltså är jag inne på  min fjärde dag och jag har nog aldrig ätit så mycket som jag gör! Lagad lunch, två mellanmål + ett kvällsmål förutom frukost och middag. Och ÄNDÅ kommer jag inte upp i antal kalorier jag ska äta! Jag ser fram emot kostråden till veckan så jag lär mig äta rätt så jag kommer upp i rätt kalorier :-) Som rubriken lyder så är det på fredagar jag kommer väga och mäta, så i morse åkte måttbandet och vågen fram.

Här är resultaten efter 3 dagar (endast registrerad min egen kost) : Vikt: - 0,2 Midjemått: -2,5 cm Stussmått:  -2,5 cm Lårmått: - 1,5 cm Överarmsmått: + 0,5 cm  




Kommentarer
Linn

Undrar lite hur du gjort för att räkna ut ditt kaloribehov? Är det med hjälp av Olga eller finns det något hjälpmedel för hur man skall göra? Har testat på olika sidor på nätet men de visar så olika!

Svar: Jag har fått hjälp av Olga. Har fått fylla i lite uppgifter och sen har hon räknat ut.
Vad konstigt att de visar olika.
Sarasdiary

Ida

Vad bra, visst är det kul m snabba resultat?Jag har gått ner 3 kg & minskat 5 cm i midjemått tack vare Olgas magcoaching & kosthjälp. Nu är det bara 3 kg kvar tills jag är nöjd, känns inte längre som onåbart.

Svar: *Wiiii* så kul för dig! Vad tycker du om magcoachingen ? Är du nöjd ?
Jag längtar nu till jag får kostupplägget och får börja träna. Kliar i kroppen ;-) hihi
Sarasdiary




Kom ihåg mig?