Fredag = Vägning&mätning


Kl. 17:28 |
Hej mitt i middagslagningen! Det är ju fredag och då brukar jag ju alltid uppdatera er med veckans resultat. Idag var det även dags att ta fram kameran och ta bilder, framifrån, bakifrån och från sidan. Men de kommer jag inte dela med mig av ;-) Nu har jag ätit enligt deras kostprogram i tre veckor och tränat efter programmet i bara en vecka. Jag tycker det går bra och det har blivit som en rutin nu med alla mellanmål och kvällsmål. Inget som känns konstigt längre. Jag är aldrig sötsugen och har inte ätit något godis (jo lite chips) alls på dess fyra veckor. Annars är ju just lösgodis en av mina laster ;-) Och jag saknar det inte ens... När jag ställde mig på vågen i morse så svor jag för mig själv. Men tog fram måttbandet och blev lite gladare. Och när jag tog bilderna och lade upp så jublade jag. Det händer ju grejer! Så mitt tips till alla er som kämpar med kost och motion, ta bilder! :-) Siffrorna inom parantes är som vanligt det totala under hela perioden! Vikt : -0.5 (-1 kg) Midjemått : -1 ( -4,5 cm) Stussmått: - 2 (-4 cm) Lårmått: – 0 (- 2cm) Överarm: – 2 ( -2.5 cm) Jag måste säga att det är perfekt att ha fredagar som vägning & mätningsdag. Förhoppningsvis har man fått bra resultat som gör att man håller inne och inte fuskar  med godsaker under helgen ;-)




Kommentarer
KIKKI

Härligt! Duktig du som kämpar på, men kul när det börjar ge resultat såklart :D

Svar: Åååå tack Kikki <3
Sarasdiary

Ann-Sofi Engström

Oj vilka resultat det blivit!!! Blir så impad, bra kämpat!
Kram o trevlig helg!

Svar: Tack och detsamma :-) <3
Sarasdiary

Hanna

Jag har gått ner 6 kg sen jag började m Olga 20 januari, så nu väger jag jag mindre än vad jag gjorde innan graviditeterna. Är så nöjd :). Lycka till du också :).

Svar: Vad kul! Kör du också PT- Online? :-) Hur länge har du tänkt köra? :-)

Trevlig helg :-)
Sarasdiary

Malin ☆

Ja, här har jag rensat ut nästan allt så måste verkligen fylla på men försöker vänta ut alla vårnyheter så gott det går. Snart släpper ju Pomp De Lux sin nya kollektion med :D

Ja, typiskt! Jag smet in på banken innan gymmet så blev lite sen. Ska du träna något i helgen eller är det vila som gäller?

Puss!

Ps. Du är så grym! Tänk vilket resultat du kommer få på ett par månader till :)

Svar: Pomp De Lux har SÅ fina kläder!! :-) visst är de från storlek 80?

I helgen blir det vila, sköööönt ;-) hihi

Jag tycker det går segt, är ju van snabba resultat när jag kört LCHF men nu är det ju ett annat koncept. Det måste få tid och ser det inte som något snabb fix som jag alltid gjort tidigare :-)

Puss!!
Sarasdiary

Amanda

Första gången jag kikar in här! Väldigt smart att ha fredagen som vägning/mätningsdag, det tipset ska jag använda mig av när jag väl ska börja träna efter graviditeten!

Svar: Vad kul! Välkommen åter :-)

Hoppas ni får träffa erat mirakel nu snart, det är nära :-)

Trevlig helg :-)
Sarasdiary

Jeanette(Sundsvall)

Vad bra du gör det, verkligen! Trevlig helg :)

Svar: Tack <3

Trevlig helg du med :-) Kram!!
Sarasdiary

Sandra

Heja dej :) hoppas ni har en mysig lördag. själv är jag ute i Matfors och är hundvakt hela helgen :) kram




Kom ihåg mig?