Dagen


Kl. 16:53 |


20130201-164533.jpg
Nu när jag är mammaledig tycker jag veckorna går SÅ mycket snabbare. Håller ni inte med? Dagarna bara svischar förbi. Både bra och dåligt tycker jag

20130201-164705.jpg
Efter att vi sagt hejdå till J for vi en sväng på Birsta för att träffa Maria för en fika och surr. Alltid lika trevligt! Kunde ju inte låta bli att kika i affärerna och dessa jeans från cubus blev jag lite kär i. De satt perfekt och hade fin kedjedetalj längst ner på benet. Men, jag ska vänta med att köpa jeans till jag är färdig med PT online.

20130201-164954.jpg
Mys mys mys i morse. Finns det nå mysigare ? :-) Det verkar som om T skippar eftermiddagsvilan idag, kanske den lilla luren räckte på 30 min? Ja, det märks väl ;-)
Nu middag!




Kommentarer
Jenny - mammaliv i Nashville

Ååhh! Älskar jeansen! ❤
Happy Friday!

Svar: Ja visst är de snygga ? Jag har inga jeans i den tvätten och slitningen så det var nära att de fick följa med hem :-D hihi
Tack detsamma <3
Sarasdiary

Stina- med Fröet i magen

Snygga brax! Härligt att våren snart är här så man dra fram sina slitna "vår-jeans"! Hoppas även att jag kommer i mina nu när magen "försvinner" lr om jag måste fylla på med nya par hihi ^^

Svar: Ja visst är de :-D Hoppas du kan ha dem! Min gravidkilon försvann efter 7 dagar, helt sjukt! Jag som hade inställt mig på att få kämpa! hihi
Kram
Sarasdiary

Sandra

Jag köpte såna där jeans igår, fast inne i stan, så snygga :) trevlig helg. själv har jag en mini-spa kväll ikväll :) kram

Svar: Åååå vad avis jag blir ;-) hihi De är så snygga med den perfekta slitningen! Men jag måste vänta till våren, annars finns risken att de inte kommer sitta bra och då känns det så bortkastat :-(

Mysigt med spa! Här är det skavlan och strax sängen :-) kram
Sarasdiary




Kom ihåg mig?