Tisdag


Kl. 10:44 |
Hej bloggisar! 
 
Hur mår ni ? Här tror jag förkylning är på G (igen), nästäppa och en underlig känsla i halsen varje morgon. Än så länge har vi klarat oss från magsjukan, men det står väl bara och knackar på. Kommer lagom till våran två veckorsledighet till jul? Så positiv jag känner mig i dag ;-) hihi Nejdå, nu hoppas vi på det bästa och tar en dag i taget.
 
När jag lämnade T på dagis i morse så var det med lite tårar. Som vanligt när jag lämnar då de är ute. Det går mycket lättare att lämna när hon ska vara inne. Nu har jag plockat undan lite här hemma och nu ska jag sticka iväg och handla lite innan det är dags för kvällsjobb. Hoppas ni får en fin tisdag!
 
 
En murgröna har fått flyttat in i köket. Dock brukar jag inte kunna hålla dem vid liv så länge, men då de kostar 39 :- på IKEA så gör det inte så mycket.




Kommentarer
Nikita

Ni kan ju ha tur å slippa magsjuka åxå !
Peppar peppar så har Albin inte haft de sen han var 1år :-)
Å han har ju alltid gått på dagis osv ..

Kram !!

Svar: Hoppas hoppas hoppas!!! :-) Kram
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?